Sista Juni

2012-06-30 • 10:55:17 / Allmänt / Kommentarer (2)
God förmiddag på er!
 
Vaknade vid åtta och har mest packat upp allt, men mer än hälften är fortfarande kvar i husvagnen och bussen.. Detta kommer ta tid!;o
Men idag tror jag att vi typ skà på bio, min lillebror valde film och då blev det Ice age, hihi:D
Och så ska jag försöka ta mig ut och springa, har ätit lite väl mycket dåliga sakeovig inte rört på mig jättemycket.. Ångeeest.
 
Men mer vet jag inte, sen ska jag även höra om jag kan åka ut till Clerran imorn, saknar henne så!!
 
Nej, mer hade jag inte att säga, vi hörs och ses, hejdååå
 
Nu har Blogg.se hackat upp sig på safari också, så nu gåunder inte att ladda upp några bilder-.-
Kommentarer
Maja Janson

Har du en Mac?<3

Svar: nej, men safari på mobilen<3
Frida

2012-06-30 // 11:38:12
Hemsida: http://majanson.blogg.se
Maja Janson

sv: aha :) <3

2012-06-30 // 13:22:54
Hemsida: http://majanson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen