Sol & Sommar

2012-06-04 • 18:45:45 / Allmänt / Kommentarer (0)
Halloj! Rubriken kanske inte riktigt stämmer, men snart stämmer den! hoppas jag..

Skolan idag var helt okej, lite seg bara.
Sen jag kom hem, vid 4, har jag mest inte gjort någonting, har riktgit ont i huvudet och är yr.
Men ah.

Sitter just nu och gör en massa tidsinsällda, men dom får ni inte förns jag är i Hällefors, så visst blir det lite uppdatering iallfall när jag är borta! :D
Men ni får hur gärna som helst ge mer önskeinlägg, har fått några, men måste ha mer! :D

Nej, nu måste jag fortsätta, vi hörs och ses, hejdå!:D



bjuder på en riktgit gammal bild, bland dom första jag la upp här btw ;)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen