SOMMARLOV!!

2012-06-14 • 11:51:16 / Allmänt / Kommentarer (0)

åååååååh, fattar ni hur sjukt underbart detta är?! Över 2 månader ledigt, inga lektioner, ingen lärare som står och tjatar och inga tidiga alarm som måste ställas för skolan!
åååååååååh, Happy girl!

Som ni förmodligen förstår så har jag fått sommarlov, för cirkus 2 timmar sen!
När vi slutade så gick jag och Sofia upp på stan och invigde vårat sommarlov med Svenska jordgubbar, livet(L)

Jag kom hem för exakt 6 minuter sen och tänkte ta något att äta.
Om några timmar åker jag till stallet också och rider sista ridlektionen där för sommar'n.. Men ah, och hoppas vädret blir bra snart också, anars måste vi rida dressyr, och det har jag inte alls lust med..

Nej, nu tycker jag att vi avslutar här, vi hörs och ses hörrni, hejdåååå!

Min fina vän äter en Gubbe(L)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen