ALL I NEED IS YOU

2012-03-05 • 21:01:25 / Allmänt / Kommentarer (0)

Vad heter du?
Frida Rydbjer

Är du allergisk mot något?
nej! Eller kanske kiwi?

Brukar du skratta för dig själv?
Haha ja ..

Är du beroende av någonting?
fb osv

Vad står det i ditt senaste inkommna sms?
Bra:)<3

Brukar du googla?
Varje dag

Hur många kuddar du i sängen?
Två stycken

Hur svarar du i mobilen?
Hallå ?

Vem ringde dig senast?
Kajsa

Brukar du komma i tid?
Ja

När mår du som allra bäst?
När jag får träffa mina bästa !

När blev du fotad senast?
Idag

Hur känner du dig nu?
Trött

Är du smart?
Smartare än Einstein iallafall

Hade du en bra kväll igår?
Lagom

Vad dricker du helst till frukosten?
Mjölk<3

Är du blyg?
haha ja , om det är nya personer,Är det sånna jag känner rätt bra-NEJ!!

Vad gör du imorgon?
Frilufsdag och hem till min moster

Vad är det värsta du vet?
Någon som bara tänker på sig själv

Vad längtar du till?
Söndag-Boda Borg

Vilket år är du född?
1998

När grät du senast?
Igår

Har du någon piercing?
No

Gillar du att dansa?
ja

Bor dina föräldrar tillsammans?
Ja

Knäcker du dina fingrar?
Usch!

Senaste låten du spelade?
Äckligt tror jag..?

Kan du laga mat?
Pannkakor ja

Blir du bra på kort?
Verkligen inte

Vad skulle du behöva just nu?
Träffa mina saknade vännor

Vad var det första du sa imorse?
HJÄLP!

Har du sovit i din egna säng inatt?
ja


Ååååååh, ta mig tillbaka till kvällen!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen