ÄNDRA TANKE

2012-03-07 • 21:59:55 / Allmänt / Kommentarer (1)

Hellu!

Hemma efter ett ridpass och Gröntkort prov som jag självklart hoppas det bästa på!

I hoppgruppen red jag ju Ferrari. Vi började med att hoppa en liten grind några gånger, sen hoppade vi först "grinden", båge till ett rätuppstående, sen båge till en oxer.
I den andra bågen var det avstånd på 4 galoppsprång, men vi skulle klämma in 5, första gången blev det 4, men sen bestämde jag mig för det JAG ville, och det blev 5:D
Haha, svårt att förklara, men aja.

Sist hoppade vi en liten "bana" med lite hinder, ibland rusade hon iväg från mig, men jag kände att jag hade myyycket bättre kontroll än dom tidigare gångerna!:)

Jag sammanfattar att ridpasset gick rätt bra, absolut det bästa med henne!:D


Den senaste tiden har ridpassen gått sååå dåligt, jag har tänkt " Jag kan ändå inte rida, så varför ens försöka, det går ändå bara dåligt" , ungefär. Men idag innan varje gång jag hoppade tänkte jag " Jag kan faktiskt dehär, jag kan faktiskt rida och jag ska FöRSÖKA" och det gick ju faktiskt mycket bättre!
Och det är faktiskt med hjälp utav ett riktigt bra inlägg, som http://hovskrape.blogg.se skrev, som min "tanke förändrades" ..;) hon skrev bl.a "ingenting blir sämre än vad man gör det till" , och det var sååå himlans rätt!
Så tack så jäääätte mycket!:D



Ny fick ni ett lite rörigt inlägg av en trött tjej, så nu säger jag godnatt och jag hoppar nog snart i säng!

//FRIDAa


Du anar VERKLIGEN inte hur mycket jag saknar att sitta på DIN rygg..! Jag ska rida dig snart igen, det kan jag lova!

Kommentarer
fanny jaensson

kul att du blev inspererad av mitt inlägg! :D <3

2012-03-08 // 11:44:17
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen