BEST MEMORIES COME FROM BAD IDEAS

2012-03-03 • 10:42:49 / Allmänt / Kommentarer (0)
Tjollahoppsan i blåbärsskogen! Nej, var seriös nu Frida ..

Vet inte riktigt vad som kommer hända idag, vi kanske åker ut till landet, och då ska jag försöka fota mycket (y)
Sen blir det att förbereda inför imorgon då det är Dressyrcupen omgång 2 med Eddy (y)
Jag tror jag är nervös .. ;s

Nu ska jag sätta på en riktigt bra låt och bara njuta av att vi inte har några läxor (!) och snart ska jjag försöka ta mig ut och göra något med dagen ;)


HEJDÅ, ha det bäst!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen