Det skulle behövas fler timmar på dygnet..

2012-03-13 • 20:59:14 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej igen!

Förlåt igen för bloggandet, men jag hinner inte, jag har inte ens startat datorn på flera daaar, haha.. Och här på iPoden blir det ju bara korta och tråkiga inlägg.

Men idag var skolan helt okej, sen var det stallet och sporrenmöte och igår var jag på stan och fick även med mig lite saker hem(y)

Känner att bloggen får bli lidande just nu för vi har mycket i skolan, och jag har inte ens hunnit kolla på kemiprovet vi har på torsdag för alla andra läxor..

Imorn efter skolan åker jag direkt till stallet för att rida i hoppgruppen:)


Nu måste jag tyvärr sluta innan mina ögonlock faller igen..

Hejdå och ha det bäst!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen