I SKOLAN

2012-03-15 • 12:12:08 / Allmänt / Kommentarer (1)

Sitter i skolan och snart blir det engelska.. Men efter det blir det klassråd=fika (som alla torsdagar.. Våran klass är lite tjock;))

Sen slutar vi vid halv 4 och sen åker jag till stallet och ikväll blir det ridning(y) vi kanske skulle hoppa, men jag vet inte:)

Vi höööörs hörrni och ni får jääätte gärna ge öÖNSKEINLÄGG så jag kan göra mycket tidsinställda i helgen så det blir bra uppdatering nästa vecka. Förlåt för den riiiiktigt dåliga uppdateringen, men jag hinner verkligen inte:/

Nej, NU måste vi säga Hejdå!

Kommentarer
1Dpiics - agnes

tycker du om one direction?:), isf är min blogg den rätta för dig! :D

eller du kanske inte vet vilka dom är?

kika då in på min blogg för att få svaret :D

http://onedirectionpiics.blogg.se

kram♥

2012-03-16 // 21:16:20
Hemsida: http://onedirectionpiics.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen