KOMENTAR

2012-03-03 • 17:54:26 / Allmänt / Kommentarer (2)
Anonym om EGOPIIIIICS:
du är inte fin om du tror det. din bitch.
IP: 78.79.167.204



Nu skiter jag i att jag lägger upp IP adressen, för du får skylla dig själv.

hahah, altså vem har liv till att sitta och skriva elaka komentarer ? ;)
Och det roliga är ju att jag tror jag vet vem det är som komenterat, jag har era IP adresser you know.

Och sen till själva komentaren, jag tar inte åt mig om vad någon annan jävel som är feg och inte vågar stå för det man säger. Och jag har inte heller någonsin sagt att jag tycker att jag är fin, verkligen inte, för jag tycker verkligen inte att jag är fin.



Så, mitt tips är bara att ni som sitter och skriver sånt här, ta er i kragen och gör något åt livet istället för att sitta och trycka ner andra och få alla emot sig. Jag lovar er, man kan göra roligare saker än att sitta och komentera onödiga saker som man kan hålla inom sig.



Hejdå, Ha det bra och hoppas du, "komenteraren" får lite röda kinder om du läser det här :)
Kommentarer
linneaaversten♥

Du är skiiit fiiin ju!♥



2012-03-04 // 09:54:11
Hemsida: http://billingeryttarna.blogg.se/
emma englund

Frida du är visst fin! Söt och snygg är du också! <3

2012-03-04 // 10:25:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen