Ridpasset 16/3 - Dressyr

2012-03-16 • 08:18:40 / Allmänt / Kommentarer (2)

Jag red ju världens bästa Eddyyyy, ibörjan stretade han emot lite, men efter bara några minuter blev han jätte fin och lyssnade bra. Galoppen var mycket bättre nu, men vi behöver försöka få under hans bakben i galoppen, speciellt i höger varv, så som han jobbar i skritt och traven!:) Men vi jobbar på! Galoppen har han ju svårast för.

Jag tycker ridpasset gick bra! Vi gjorde mycket skänkelvikningar och framdelsvändningar och han lyssnade oftast jätte bra:)

Kommentarer
Johanna Fåglund - Foto

Sv: Det finns lite överallt. Till exempel, Scandinavian Photo, JapanPhoto, Cyberphoto, Netonnet. Testa att kolla på Prisjakt.se och se var det är billigast någonstans :))

2012-03-16 // 11:01:17
Hemsida: http://stargirlphoto.blogg.se/
Tuva

haha nej det kan jag ju inte göraaaaaaa;)<333333333333333

2012-03-16 // 15:24:56
Hemsida: http://cavallii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen