Sorryyyyy

2012-03-25 • 21:04:16 / Allmänt / Kommentarer (1)
sorry för dålig uppdatering idag!!

Men imorse åkte jag och mammi till marieberg, vet inte varför, men jag hade inget bättre för mig, fick iallfall med mig en tröja!

Sen åkte vi typ till svanarna (?), i tysslinge tror jag det heter, vi bodde ungefär där förut, så det var ju lite kul!

Sen åkte vi till mormor och morfar och åt våfflor, ruskigt gott altså!


Och jag hoppas ingen har glömt att ställa om klockan idag, jag höll iallfall på att göra det.. ;)


Nej, nu ska jag kolla en sak, vi hööörs, hejdåå!


yeey, snart Londooon! :D   btw, innersidan av min ridbyxor.. ? ;)
Kommentarer
Fanny Jaensson

Vad kul att du är med i "Veckans blogg" på min blogg, jag drar en vinnare på söndag kl 15.00 som får en fin bildlänk i menyn. Lycka till nu! kram

2012-03-26 // 19:14:48
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen