Fyra om mig!

2012-03-27 • 13:56:00 / Allmänt / Kommentarer (1)
Jag ritar får, jag ritar nästan jämt får när jag har tråkigt, tror inte det finns en enda bok som är min i skolan som det inte finns får i.. haha, kul liv..
Mina fina fåååår!


Jag får typ panik när jag har över 100 nya inlägg på bloglovin att läsa, jag får typ skuldkänslor, haha..
just nu ser det ut såhär, så no panik, haha;)

 
Jag har verkligen fobi för spindlar, jag kan få panik när jag ser en spindel, det var t.ex en låtsas spindel - en stor man skulle trycka på på bodaborg, och jag fick panik, uuuuuush, även låtssas spindlar altså.. haha
fattar inte hur jag vågade ta den här bilden.. ;)


Jag är beroende av min mobil, ändå behandlar jag den inte sååååå snällt altså haha, och nu är den helt trasig och stängs av minst var 10 minut, så jag hoppas verkligen att jag får ny mobil snart!
Man kan älska den fast den ser ut som den gör, haha, här är min fiiiina mobil:

Kommentarer
Nea

haft en bra dag? ;)

2012-03-28 // 07:50:58
Hemsida: http://sweethorse.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen