Vänner är som converse, alla vill ha äkta!

2012-03-27 • 12:50:52 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hejj!

Sitter ute i "solen" med Sofia och Maja!
Vi skulle igentligen ha matte prov just nu, men läraren kom aldrig så vi slaaapp!(y)
Men snart cyklar vi till dansen, och efter det slutar vi och då åker jag och fotar Tuvaaa (http://cavallii.blogg.se) och efter det åker jag till ridskolan för att gå på sporrenmöte, haha, stressiiigt;) men det blir braaa!

Nej, nu tänkte jag vara lite social med mina vännor, cha rååå!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen