Design?

2012-05-30 • 13:29:00 / Allmänt / Kommentarer (1)

Nu känner jag att jag verkligen vill ha en ny design här på bloggen!
Jag har massor med nya bilder som jag vill ha, och den här designen har jag ju haft ett bra tag nu!
Och så vill jag ju ha en mer "sommrig" :D


Men problemet är, att jag vill ha en fin design och inte bara en som jag slänger ihop, och jag kan verklgien inte göra designer!

Så, vem som helst som iallafall är hyffsat duktig på sånt, någon snäll människa som skulle vilja tänkta sig göra en hel design till mig? :D

Det skulle verklgien vara über snällt!! :D Skicka bara iväg en komentar i så fall! :))


En gammal header jag haft!

Kommentarer
Agnes

Sv; Självklart, kan jag göra en design till dig! :D

Skicka iväg ett mejl till mig, på hur den ska se ut och bilder! :D

2012-05-30 // 19:13:35
Hemsida: http://agnesmj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen