Eurovision!

2012-05-26 • 21:38:01 / Allmänt / Kommentarer (1)

Kom nyss hem från dansen!
Det gick jättebra alla tre gångerna. Mellan föreställningarna var det ungefär en timma, då satt vi och åt godis, pannkakor och jordgubbar, livet(L)

Nu sitter jag, som förmodligen många andra, och kollar på Eurovision och herregud, nummret som är nu (Ryssland) , vad gör dom.? Sorry för er som avgudar dom!
haha, men håller självklart tummarna för Loreen, det hoppas jag att ni andra också gör?!:D

Nej, nu ska jag à och mysa lite för mig själv.. Forever alone medans jag väntar på att mamma och pappa ska komma hem..

Hejdååååå!
(Kanske inte blir så mycket uppdatering imorn, är ju Hoppcupen och sen ska jag träffa kompisar)

Hahaha, dör lite på bilden, för fult, men kanske kommer bilder från när jag var ute och fotade lite i förrgår! Fast bilderna blev fail..

Kommentarer
Johanna Fåglund - Foto

Sv: Jag har några sånna före och efter-bilder. Gå in och kolla på Redigeringstips i min meny och bläddra ner lite :))

2012-05-27 // 11:20:58
Hemsida: http://stargirlphoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen