Go o gla, kexchokla

2012-05-15 • 21:05:11 / Allmänt / Kommentarer (0)

Helloj!

Efter skolan drog jag upp på stan och träffade Smilla och Leo och sen tog vi bussen till stallet efter ett tag.
Sen Kom jag hem för en stund sen från ridskolan, vi pratade om hällefors och så, och gud vad jag är taggaaad!:D

Nej, nu tänkte jag ta något att äta, sen sängen, ni anar inte hur trött jag är, och exakt alla mina dagar kommer att vara fullspäckade (förutom 2dagar) fram till sommarlovet och ett tag efter det!
Men aja, deg blir braaa!
Ni får ha det bra, vi hörs, hejdåå!

En sjukt fin fläta som Märta gjorde på mig i ånnaboda!;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen