Gomorron!

2012-05-04 • 08:57:41 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej!

Dagen igår var seeg, sen påkvällen hade vi teori i ridgruppen och jag var jätte sugen på att rida, men aja, teori måste man också ha;)

Jag har faktiskt tagit bild på det jag köpte i Londdon, så det kommer upp under dagen! :D


Ungefär såhär kommer min helg att se ut:
Lördag: Åker och rider Clerran, sen följa med min kusin på en sak
Söndag: Hoppcupen omg.2 på Ineke! :D

Då vet ni vad jag håller på med, och  eftermiddag efter skolan kanske jag drar upp på stan och ska kolla på lite saker!

Nu måste jag fixa iordning mig för skolan, vi ses, hejdå! :D

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen