Hemma!!

2012-05-19 • 19:01:19 / Allmänt / Kommentarer (0)
Halloj!

kom hem för en stund sen. Riktigt goá dagar i göteborg altså, verkligen!
Kan berätta lite kort om dagarna:

Torsdag
Vi kom till Göteborg vid 12-tiden, då åkte vi och kollade lite i affärer och så, och fick även hem några saker som ni får bilder på senare :D
Sen åkte vi till våra kompisar, där vi även sov, var där ett tag och så, sen när Louise kom hem så åkte vi till hennes fina häst, jag fick även rida fram honom, verkligen uberfin!
När vi kom hem därifrån så gjorde vi en massa och sånt och jag orkar inte berätta.

Fredag
Åt en riktigt god frukost, sen åkte vi till nåra andra som vi känner i Göteborg och hälsade på.
Sen gick vi in i lite affärer och hittad en bikini (y)
Sen åkte vi till Lisebeeeerg :D Och det var jättefint väder också så det var super! Det var verkligen skitkul där! :DD
Vi var där riktgit länge så när vi kom hem så hann vi bara äta och  så och sen chillidillade vi lite.

Idag åkte vi hem någon gång runt 12 och så kom vi som sagt hem för en stund sen!

Tänkte fixa lite tidsinställda och så till imorn, då jag kommer var i stallet hela dagen för det är ju Startfälttävlan! :D

nej, nu måste jag fixa lite inför imorn, vi ses och hörs!
Hejdåååå!:D


Jag och Fina Morran (Moretti) igår!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen