Live from Göteborg!

2012-05-18 • 22:42:08 / Allmänt / Kommentarer (1)

Sitter just nu proppmätt och trött i en soffa i göteborg, höhö.

Kom hit (till våra kompisar) för en stund sen igen, allihoppa har vart på Lisebeeerg:D det var skitkul verkligen, och Balder, I'm in love, där har man verkligen inte tid för att tänka på bekymmer, no no, det går fort där!

Dagarna här har verkligen vart super, och igår red jag även på Louises fina häst, ruskigt fin häst dedär altså!
Har även köpt med mig lite saker från affärer, hihi, vad får ni veta när jag kommer hem, som blir imorgon på eftermiddagen någon gång!

På söndag är det startfälttävlan! Är riktigt taggad faktiskt, Louise, som även hon tävlar fälttävlan på hög nivå, har gjort mig taggad, höhö:D

Nej, nu tänkte jag vara lite social med människorna här! Men ni får ha det bra så hörs vi!

Hejdååå!



Kommentarer
Julia

Saknar dig Fridaaa!:*<3333333333333333

2012-05-19 // 00:06:26
Hemsida: http://jbjrck.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen