Min långa dag!

2012-05-08 • 20:57:09 / Allmänt / Kommentarer (2)

Hemma från dagen och har tid för lite blöggning!

Skolan var bra och gick fort och ett litet + i kanten var ju att vi gjorde pannkakor på hemkunskapen, och jag och Sofia är kuuungar på det! haha..

Efter skolan skulle jag hinna cykla hem, byta om och äta på 20 minuter och det tar 10 minuter hem. Men tror ni inte att den där himlans cykeljävulen går sönder? Eller kedjan gick av, oooh vad arg jag blev, höhö..

Men det ordnade sig och vid 3 var jag hos min moster!
Gjorde iordning Clerran och red ut. Hon kändes riktigt bra idag! Hon lyssnade och allt sånt!:D duuuktig tjej(L)
haha, vid hönsen fick vi ju oss ett asgarv som vanligt, höhö, knäppa tjejen..;)

Sen vid 6 kom jag till ridskolan och så hade vi sporren möte och pratade bl.a om i helgen när vi ska till ånnaboda:D
Sen cyklade jag, Ebba och Julia lite, höhö, ni är för knäppa, älskar er.

Nej, nu måste jag plugga lite engelska kom jag på, vi hörs och ses, charråååå!



Kommentarer
Josäfin :>

sv: Har fått jobb som funktionär alla dagar :))

2012-05-09 // 08:53:39
Hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/
Lina Jonsson

fin blogg ! :D

2012-05-09 // 19:18:49
Hemsida: http://ryttareochhast.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen