Önskeinlägg - NU!

2012-05-13 • 19:20:00 / Allmänt / Kommentarer (4)
Behöver verkligen eran hjälp nu med önskeinlägg! Om det sska bli någon uppdatering medans jag är i Göteborg, så måst ejag göra tidsinställda, och för att göra tidsinställda måste jag ha ideér, och alla ideér är slut.
Så snäll, rara ni, Ge mig önskeinlägg! Det kan verkligen vara vad som helst! andvänd eran fantasi och ge mig förslag!

höhö, så börja tänka, jag kan ju faktiskt inte ha skrivit om exakt allt som ni vill läsa om? Isånnafall är jag ju helt otrolig, altså om jag verklgien skrivit om allting?

nejmen slut med tjafs och komentera! :D

Kommentarer
Alma

Jag tycker det alltid är kul att veta vad andra fastar hos på bloggar! Så det skulle vara kul att läsa om :)



har du några tips till mig? Skulle vara super kul att få några :D



Kram Alma!

2012-05-13 // 20:24:32
Hemsida: http://almaklingstroms.blogg.se/
Anonym

Hej, vad fin blogg du har!

2012-05-13 // 20:27:04
Rebecka hansson

fin heder :) är de du som gjort den ?

2012-05-13 // 22:18:55
Hemsida: http://rebeckahanssonn.blogg.se/
Mizel Eriksson

sv: exakt, på träning går det super men sen på tävlingen... ah men det är bara att kämpa på! :D<3

2012-05-13 // 22:25:32
Hemsida: http://vibymizel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen