Ridpasset igår i Hoppgruppen!

2012-05-03 • 09:05:28 / Allmänt / Kommentarer (0)

Red som sagt Jim, som alltid, en mörk brun valack, liten stor häst.

Vi skulle rida på fram hoppningen, men det var alldeles för dammigt, så vi red och hoppade fram på gräset självständig. Han lyssnade bra när vi red fram, han tyckte det var kuul:)
Sen började vi hoppa, typ ett räcke på 70cm, som sen blev oxer. Han tittade lite på det först men det gick bra, han hoppa över vääldigt stort första gången;)

Sen när vi hoppat fram, så gick en och en in på fram hoppningen, som är bredvid, och hoppade en bana på 11 språng, som innehöll oxrar, räcken, trippelbarr och en kombination.
När det var min tur så gick jag in, galopperade lite och sen hoppade jag. Han var väldigt spänd och hoppade till och skyggaste på några ställen, så lade en volt då så att vi skulle komma bra på hindret.
Själva banan kändes rätt bra, kom lite konstigt någon gång för han hoppade till, men annars fick det bra, andra gången på trippelbarren gick det jättebra också:)
Men efter, altså jag kunde inte andas!;o det var så jäkla dammigt, och nu har jag minst 49 stora myggbett överallt, så himlans mycket myggor!

Haha, men a, det var kul iallafall!:D

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen