Tre sanningar om mig

2012-05-15 • 01:11:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
♥ Jag har extremt dåligt självförtroende, och det är sjukt jobbigt men jag försöker verklgien att få upp det och tro på mig själv!


♥ Om en person som jag känner mår dåligt, kan vara vad som helst, så mår jag också dåligt, jag kan likssom inte ha roligt när jag vet att någon som jag tycker om mår dåligt. Det går bara inte.


♥ JAg har så sjukt mycket tävlingsnerver (eller säger man tvärtom) , jag blir sjukt nervös inför tävling, altså minutrarna innan man ska sadla/tränsa, inte när jag sitter på hästen, utan innan. Och jag är nästan helt säker på att jag kommer fråga om jag får dra mig ut ur startfälttävlan, jag jag kommer typ spy, men jag vet att jag ändå helt säkert kommer att vara med ;)

Jag & Gazella förra året på sartfälttävlan


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen