Vad satsar jag på egentligen?

2012-05-16 • 15:05:00 / Allmänt / Kommentarer (0)

Q// Vilken "gren" inom ridsporten satsar du på?

A// Jaa du, det kan inte ens jag svara på.
Jag rider ju i en hoppgrupp och en "vanlig" grupp - där vi rider mest dressyr- på ridskolan.
För ett tag sen var jag med på en dressyrcup på tre omgångar, nu är jag med på en hoppcup.

Det jag gillar mest är .. äsch , jag vet inte. Jag älskar liksom känslan på ett riktgit bra dressyrpass där hästen och en själv är ett, istället för två.
Men samtidigt älskar jag hoppningen, så jäklans kul altså!


Så vi kör på fälttävlan, för terräng tycker jag också är riktigt kul, fast jag kan faktisk erkänna att jag är lite rädd på tävling, när man är helts själv därute. Men på träning är det bara skitkul! :D
Nu på söndag ska jag ju faktiskt vara med på en startfälttävlan :D

Så mitt svar blir altså att jag satsar lite på allt (Dressyr o Hopp). Jag får helt enkelt bestämma mig om ett tag! haha:D

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen