Veckoshema!

2012-05-14 • 01:53:00 / Allmänt / Kommentarer (1)

Ungefär såhär, röd dag på torsdag = ingen ridning :/
Men som ni ser så åker vi till Göteborg på Torsdag, är där och ska träffa några kompisar och gå på lisebeeerg, höhö! :D
Tråkigt bara att jag inte hinner rida Clerran i vecka :/

Och på söndag är det startfälttävlan! Ska fösmodligen ha Ineke och jag är riktigt nervös, även fast det inte alls är högt eller så, men jag gillar inte riktigt att hoppa terräng, eller på träning är det kul, men inte tävling när man är helt själv därute..
Men aja!

Nu vet ni ungefär vad jag kommer att syssla med! ;)
Kommentarer
Lovisa

Är det hoppning eller dressyr eller något annat du är inriktad på?

Svara väldigt gärna på min blogg :)

2012-05-14 // 14:16:37
Hemsida: http://teamdjrk.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen