44 dagar kvar!

2012-11-05 • 18:09:27 / Allmänt / Kommentarer (1)
Hej på er! Första dagen i skolan efter lovet avklarad, bara 44 dagar kvar till jullovet.. Efter skolan cyklade jag hem direkt, slutade vid fyra, och var inte lite blöt när jag kom hem eftersom det regnade litegranna.. Men jag drog ändå på mig springkläder och stack ut och sprang! (y) Nu känner jag mig himla duktig. Jag sprang längre än vad jag gjorde första gången jag sprang med "Run keeper" på mobilen, det var i april. Och så jämförde jag då och idag och jag såg att jag blivit mycket snabbare! Det är ju skitkul när man ser att det ger något! :D
 
Resten av kvällen blir plugg och så ska jag kolla på The O.C började på det nu, idag för jag har kollat klart på alla sesånger som finns av One Tree Hill, för dom sista två sesångerna hittar jag inte att kolla på någonstans:( Men ni som inte sett One Tree Hill, kolla på det!! Det är gryyyymt och jag måste försöka hitta ett ställe att ladda ner resten av det, någon som vet vart..? :)
 
Imorgon är det först skola och sen till stallet för det är sporrenmöte. Men vi höres imorgon, Hejdå och ha det grymt! :D
 
Tjuvkik för bildbomb som kommer imorgon.. Håll utkik;)
Kommentarer
Julia

Yeeaah du har börjat kolla på OC :D :* <3333333333333333

Svar: Yeeeeeey, hahah :*<33333333333333333333
Frida

2012-11-05 // 19:01:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen