Bästa Tyra!

2012-11-10 • 18:12:39 / Allmänt / Kommentarer (0)

Kom precis hem från Anneli och sitter och lyssnar på musik i soffan och är livrädd för jag är mörkrädd och jag hittar inga lampor att tända och jag är själv hemma..

Jag red iallfall Tyra och shit vad duktig hon var idag! Det går verkligen framåt. Hon stannade bara en ända gång och det var Ibörjan, men hon gick fram rätt fort ändå. Vi red en rätt lång runda och trava massa. Provade öka och minska traven mycket och gud vad duktig hon var där också, hon kunde går riktigt kort! Nej, riktigt duktig var hon idag!

Sen åkte vi till Annelis kompis som fick hem en häst igår, en trav-nordsvensk, väldigt lätt i typen och jag trodde inte det var en nordsvensk när jag sånt den. Sonja heter hon och är väldigt fin! Jag ska förmodligen börja rida den någon gång i veckan också, samtidigt som jag är hemma hos Anneli, riktigt kul! Börjar förmodligen på jullovet, kanske någon gång innan, för då kan jag ju rida den lite mer och lära känna henne!:)

Resten av kvällen blir mest chill och familje mys tror jag. Imorgon bitti/förmiddag ska vi träna till Hällefors nummret som vi ska ha på lucia showen. Efter det ska vi hem till mormor och morfar och äta mat, någonting mer vet jag inte, kanske träffar någon kompis, får se!

Men vi hörs imorgon, Hejdå!

Fina Tyrisen och jag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen