Cash!

2012-11-14 • 20:24:55 / Allmänt / Kommentarer (0)

Kom precis hem från stallet och har ridit i hoppgruppen. Hade Cash som vanligt och det gick inte perfekt, men det går sjukt mycket bättre nu med honom än förut! Känner att jag "lärt mig" hans språng och hur jag ska följa med, då han hoppar lite speciellt. Men det var kul och han var lite snabbare idag!

Resten av dagen har vart helt okej. Imorgon är det skola som vanligt, sen hem och plugga och sen ridning! Men vi hörs imorgon, ha det bra, Hejdå!

Cashen'

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen