En ny vän!

2012-11-20 • 09:51:48 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej på er! Sorry för att bloggningen blev 0 igår, men jag hade verkligen inte lust att blogga. Tog iallafall dendära andra sprutan igår och herregud vad ont de gjorde.., har fortfarande ont i armen.

Men igår fick jag iallfall en ny bästavän hem, nämligen ett objektiv, fast 50mm med bländare 1.4. Har velat ha det jättelänge och det var bra pris och många har tipsat om det! Men tyvärr är det bara manuell fokus, altså att man måste ställa in skärpan själv, för det jag ville ha med autofokus kosta flera tusen.. Menmen, jag får försöka lära mig! Det är ju också rätt så svårt att fota i ridhuset, om jag inte får stå där inne eftersom att det är 50mm (det är ungefär det man ser med ögat) men det blir awsume, tänkte försöka fota lite idag och lära mig lite, men är rätt säker på att bilderna inte blir så bra Ibörjan, haha.. Vi får se om det blir en bästavän, som ett av mina andra invektiv är, hahah..

Nej, nu ska jag sluta prata kamera för ni som inte fotar tycker förmodligen det är väldigt ointressant. Nu är jag iallfall i skolan och har precis haft dans och börjar igen om en halvtimme. Efter skolan åker jag hem och pluggar, sen åker jag till stallet och går på sporrenmöte!

Men nej, ni får ha det bra så hörs vi, Hejdå!


Ni får en dålig bild på kameran med objektivet på, säg till om ni skulle vilka se en bättre bild!:)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen