Fredag!!

2012-11-23 • 17:47:44 / Allmänt / Kommentarer (2)

Äntligen fredaaaag!! Så skönt! Skolan idag var helt okej. Sen skolan har jag bara slappat, kollat OC och gjort en kladdkaka (misslyckad, men hoppas den ändå smakar kladdkaka..) Imorgon åker jag till Anneli och tror jag rider Tyra, mer vet jag inte. Resten av kvällen blir mys med familjen och så ska vi snart göra egen pizza, hoppas den blir mer lyckad än kladdkakan.. hahah.

Vad ska ni göra i helgen? Vi hörs iallfall imorgon eller senare ikväll, ha en bra fredag, Hejdå!

Den ser gammal och rynkig ut..

Kommentarer
Lina Green ♥☺

Fin design! :)

Svar: Åh, tack!
Frida

2012-11-24 // 09:40:06
Hemsida: http://linaoshandy.blogg.se/
linneaaversten♥

Kladdkaka ä alltid kladdkaka? :) ♥

Svar: haha, ah, den smakade faktiskt kladdkaka.. ;) <3
Frida

2012-11-24 // 23:07:21
Hemsida: http://cavalls.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen