Glad tjej!

2012-11-27 • 21:32:32 / Allmänt / Kommentarer (1)

Hej! Skolan idag var helt okej. Efter skolan cyklade jag hem, i SNÖSTORMEN.. Usch, det får gärna vara snö, men inte sån här äckel blask snö..:s Aja, tänkte iallfall ut och springa, men det gick ju inte i det vädret, då skulle jag ju bara springa runt och halka.., så duschade eftersom jag frös så och sen åkte jag till stallet. Var på Sporrenmöte och vi pratade en massa om Lucia showen. Sen kom mamma och hämta mig och så åkte vi till Hööks. Mina stövlar har gått sönder i dragkedjan, så vi lämnade in dom, men dom har ju utgått från sortimentet, så jag köpte ett par nya ridstövlar. Ett par Mountain Horse, sjukt snygga och sköna!! Så himlans nöjd, hoppas dom är sköna att rida med också. Dom var rätt så dyra.., men det var 15% rabatt för alla ÖFK's medlemmar, och så behövde vi inte betala 1200 eftersom jag lämnade tillbaka mina gamla ridstövlar som var sönder. Så det blev "bara" cirkus 2000:- så det var ju bra. Tack så sjukt mycket mammi! Det blev en tidig julklapp.

Imorgon är det skola och så missar vi tre lektioner för vi ska till Gustasvik och göra simtest. Efter skolan cyklar jag hem och sen till stallet och tar kort i gruppen innan mig och sen rider. Hoppas faktiskt på Cash, men det spelar inte jätte stor roll, får se vem det blir!

Men vi höres hörrni, ha det bra, Hejdå!

My ridstövlar!

Kommentarer
Julia

Asså Frida dööööö!!! Så jäkla avundsjuk så det är inte klookt:@ <333333333333

2012-11-27 // 23:08:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen