Godnatt!

2012-11-18 • 21:03:02 / Allmänt / Kommentarer (2)

Hej! Denna dag, sen jag kom hem, har jag bara slappat och kollat på The O.C. Eller har även hunnit plugga lite och var ute och sprang en stund. Sprang med min kusin och det var väldigt länge sen jag sprang med någon annan, altså inte själv, men det var väldigt kul! Imorgon är det skola igen, vill verkligen inte.. Gud vad helgerna går fort och vardagarna långsamt..efter skolan får vi se vad som händer, förmodligen sticker jag ut och springer en stund imorn också, börjar faktiskt tycka det är rätt skönt att springa nu! Tänkte också försöka fota lite, om det inte regnar, vill så sjukt gärna fota, det var ett tag sen men jag har ingen "motivation" kvar så vet inte vad jag ska fota.., aja, om ni inte har några förslag så får jag komma på nåt!

Men ah, vi höres imorgon, Hejdå!

Asså åååh, Hur söt är inte denna ponny?????!!?!??! Världens sötaste Benton<3

Kommentarer
molly - jmphoto ♥

Hejsan! Ska inom kort börja på din design, så du får gärna skicka bilder + beskrivning till vår mejl [email protected]! Mejlen krånglar på min dator för tillfället så jag kommer antagligen inte kunna svara, så om jag undrar nåt så skriver jag det i en kommentar isåfall ^^

Svar: Åh, vad kul! Har skickat mejl, du kanske inte blev speciellt nöjd med det, haha, men aja. Jadå, skicka kommentarer, och säg till vad mer jag ska skriva/säga!:)
Frida

2012-11-19 // 17:25:31
Hemsida: http://jmphoto.webblogg.se
Cavallii

Jätte fin blogg! :)
Var gärna med om chansen att bli veckans blogg hos oss!! :D

http://cavallii.blogg.se/2012/november/vill-du-bli-veckans-blogg-gor-da-sahar.html

2012-11-19 // 19:27:16
Hemsida: http://Cavallii.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen