Godnatt!

2012-11-15 • 21:06:39 / Allmänt / Kommentarer (3)

Hej på er alla glada! Kom precis hem och ridpasset gick sämre än sämst (okej, Ibörjan gick de OK, ska inte överdriva.). Jag suger så jäkla mycket och jag passar inte med Lollipop, som jag red, och jag tyckte hon var rolig förra veckan.., jaja, allt kan förändras!

Nu är jag jättesur och arg på mig själv för att jag har blivit så misslyckad. Men nu ska jag inte dra ut på detta tragiska inlägg mera, men känner mig skyldig till minst ett inlägg om dan, även om vi kunde ha hoppat över detta inlägg. Men vi hörs Imorgon med bättre humör, hoppas ni haft en bra dag iallfall! Hejdå.

Ett leende betyder inte alltid att man är glad, eller vad säger ni?;) Fast bilden är från en dag jag var glad, altså inte idag.

Kommentarer
Fanny & Filippa - Hästblogg

Superfin blogg :) Allt bra? Kolla gärna vår och kommentera!

Svar: Åh, tack! Allt är bara bra, sjäv då? Absolut!
Frida

2012-11-16 // 16:47:53
Hemsida: http://syrrornaenstrom.blogg.se
Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Tack! Jag har ett gammalt inlägg där jag visar det :P Gå in på fototips i min meny, så hittar du det :))

2012-11-16 // 17:15:25
Hemsida: http://stargirlphoto.blogg.se/
Fanny & Filippa - Hästblogg

Bra :) Allt är bra med oss också :)

2012-11-16 // 19:36:43
Hemsida: http://syrrornaenstrom.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen