Heldag med barn..!

2012-11-25 • 20:46:48 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej! Ligger i soffan och kollar solsidan just nu. Kom hem för någon timme sen från Anneli. Jag, Julia och Lovisa hade ena gruppen och vi gick igenom lite saker och så. Var där från 12 så är rätt trött nu efter flera timmar med barnen, hahah, men söta är dom!

Imorgon är det måndag och skola igen.., orkar inte, men inte många veckor kvar till jullov nu! Efter kanske jag sticker ut och springer sen skulle vi som har dans i skolan typ på någon dans föreställning på kvällen.. Åh vad tråkigt:'( men ah, mer vet jag inte, men vi hörs imorgon , ha det bra, Hejdå!

Tyrisen

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen