Hemma från skolan!

2012-11-07 • 14:46:31 / Allmänt / Kommentarer (1)

Hej på er. Kom precis hem från skolan, kort dag vilket är väldigt skönt! Skolan var iallfall helt okej, hade prov och fick tillbaka prov.., kan säga att jag inte är jätte nöjd med något utav de. Men annars var det bra som sagt. Nu ska jag kolla igenom lite på ett hemort vi har och så ska jag kolla the O.C. Vid ungefär 5 tror jag att jag åker till stallet. Hoppgruppen idag och tror jag rider store Cash som vanligt, får se hur det går!

Men nej, nu ska jag kolla o.c, hejdå och vi hörs ikväll!

Här är jaaaag:D

Kommentarer
Fanny jaensson

nejmen åh vad snygg du äääääääääääää!!!

Svar: Javeeet, en riktigt pudding altså!
Frida

2012-11-07 // 15:55:38
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen