Ny design!

2012-11-22 • 07:30:06 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hejsan! Förlåt för bloggningen igår.. Men red iallfall Gourmet ihoppgruppen igår. Första gången jag red honom. När vi red fram gick det väll sådär, gick bäst i galoppen. Sen hoppa vi fram och ja, han hoppa lite speciellt eller vad man nu ska säga.. Men sen hoppade vi lite mera och sen våga jag trycka på honom mer, då gick det lite bättre, men en gång "glömde" jag att sätta ihop honom ordentligt, så var det en kombination med två hinder så då stanna han på det andra, men sen gick det bra. Snälla Emma fotade så ni får bilder!

Idag är det först skola, ska åka om 5 minuter. Sen hem och plugga och sen till stallet och rida, tror jag får Lollipop..

Oh juste, ser ni någonting annorlunda med bloggen ?! Ja, har ny design! Det är snälla Molly på http://jmphoto.webblogg.se/ som gjort den, tack så sjukt mycket, jättenöjd är jag! Vad tycker ni om den då?:) Ska skriva om mig där det står "texttexttext.." när jag kommer hem!

Men vi hörs ikväll! Hejdå!

Haha, Tyra

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen