Sista dagen på lovet..

2012-11-04 • 18:08:24 / Allmänt / Kommentarer (1)

Halloj! Just nu är jag påväg hem från Anneli. Åkte dit vid 11, eller ja till Vittvång för att kolla när min kusin var med på P&J på sin ponny och hjälpte henne lite och så. Sen åkte vi hem till dom och så red jag ut på Tyra (ardennern jag rider in) tillsammans med Fanny, det gick riktigt bra faktiskt! Vi travade rätt mycket och hon fick bara ett stopp och det var ibörjan och jag fick fram henne rätt så snabbt. Men en gång när vi trava så snubbla hon (ardennernas sjukdom..;)), det var lite läskigt men jag höll mig kvar och hon klara sig fint så vi fortsatte. Ska försöka åka ut någon mer gång i veckan och rida henne!

Imorgon börjar skolan.. Åååååh, jag vill inteee!:'( Kan gärna ha lov ett tag till altså! Efter skolan vet jag inte vad jag gör, mer än plugg och så ska jag försöka få mig ut och springa, men det är ju så jäkla kallt!:o Resten av kvällen blir lite plugg och kanske hinner sätta på en film också.

Men vi höres imorgon, Hejdå!

Fina Tyrisen

Kommentarer
Emma

Sissta chansen, ställ en this or that fråga!
Läs mer på bloggen! :D<3

2012-11-04 // 20:15:56
Hemsida: http://eemmaenglund.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen