Slapp-Dag'

2012-11-09 • 19:19:43 / Allmänt / Kommentarer (0)

Godkväll på er allahoopa! Sitter och kollar barda med min lillebror, fett läskigt ju! Haha:o Dagen har vart helt okej, har inte hänt någonting speciellt, mest slappat. Samma sak blir resten av kväll, framför X-factor. Imorgon åker jag till Anneli och förmodligen rider jag! Är där nästan hela dagen för mina föräldrar ska på motorcykel tävling och jag har ingen lust att vara hemma själv.

Men jag har inte mycket mer att säga, vi hörs imorgon, Hejdå!

Fina Clerris<3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen