Tell me something I don´t know

2012-11-16 • 19:33:20 / Allmänt / Kommentarer (1)
Hej på er! Skolan idag var helt okej, tur att jag har mina fina vänner som gör dagarna till något bättre än bara skola. Sen jag kom hem har jag bara slöat med film, eller the O.C. Tänkte ta mig ut och springa, men det blev liksom inte riktigt så., hehe.. Resten av kvällen blir mys med familjen+kusin som är och dover här. 
 
Imorgon bitti, blir en tidig morgon, så åker jag ut till Anneli och rider, förmodligen Tyra. Efter det hem och ska försöka inte komma hem för sent, för sen ska jag och Petra ut och springa. Efter det, senare på kvällen kommer Emelina och då ska vi försöka plugga till en sak vi ska redovisa tillsammans. Sen åker vi upp på stan och möter Petra, Maja, Lovia och Julia och vi ska på Breaking Dawn part 2, rikigt kul!
   Dagen blir säkert grym och hoppas på att den inte blir allt för stressig.
 
Men nej, nu ska jag fortsätta lyssna på musik, vi höres imorgon eller senare, ha det bra, Hejdå!
 
Jag & finis Tyra i sommras, hon har faktiskt blivit mycket finare i kroppen nu när hon går mer och så! :)
Kommentarer
Mizel Eriksson

vad fina ni är! :)

Svar: Åh, tack så jättemycket! :)
Frida

2012-11-18 // 17:55:01
Hemsida: http://vibymizel.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen