Världens bästa Eddy!

2012-11-29 • 21:59:09 / Allmänt / Kommentarer (0)

Åh, ridpasset idag gick så himla braaa! Iallfall sista halvan, red Eddy och i slutet kunde jag växla mellan alla gångarterna och han behöll formen och var riktigt fin! Shit, bästa lektionen ever! Fortsatte också att träna på sitsarna och det gick super. Men det krävdes myyyyycket jobb för att få honom fin, Asså shit, har seriöst inte jobbat så hårt någonsin och blivit så svettig.. Kämpade riktigt mycket så det kändes som om jag skulle spy.., hah. Men riktigt kul var det när vi fick till det tillslut! Så synd att ingen fotade..:( Nu välkomnar jag träningsvärken, speciellt i magen och benen. Haha, kände att jag fick lite röd färg i ansiktet utav ansträngning efter ett tag..;) Nejmen riktig bra gick det tillslut! Hoppas på att jag får rida honom nästa gång också så ska vi få till det lite fortare. Himla kul också för det gick så sjukt dåligt igår på hoppningen, ni vet sådär att man skulle kunna sluta med ridningen, tur att jag red idag iallfall, haha.

Imorgon är det som vanligt skola och sen hem tror jag om jag inte gör någonting annat, vi får se! I helgen hoppas jag på att kunna åka ut och rida Tyra. Men vi hörs imorgon och ha det underbart, Hejdå!

Världens bästa, I love uuuuu


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen