Dagens två ridpass

2012-10-31 • 20:27:43 / Allmänt / Kommentarer (2)

Hej!

Kom hem för en stund sen från stallet. Privatlektionen gick så himla bra! Red Tiger och han lyssnade på mig och vi kom inte fel knappt någon gång, och jag kände att det var JAG som bestämde. Annat var det på ridlektionen, då var det mer Cash som bestämde över mig..;) Men det gick iallafall väldigt mycket bättre än förra gången! Vi träna lite avstånd och sånt, så det gick iallfall helt okej.

Imorgon träffar jag några kompisar på dagen och sen på kvällen är det ridning, får se vem jag får, antigen Lollipop eller Eddy, och jag hoppas självklart på Eddy!

Hejdå!

Hahahhah, Asså åh, stackars kyckling:(

Kommentarer
Fanny

Kul att det gick bra! :)

2012-11-01 // 10:04:10
Hemsida: http://fawila.blogg.se
Emma

Det såg bra ut på Cash! ;)

Nytt på bloggen, kika gjärna in :D <3

Svar: hihu, Tack!:D<3
Frida

2012-11-01 // 10:41:13
Hemsida: http://eemmaenglund.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen