Gårdagens ridpass ~ Cash

2012-10-18 • 14:00:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
Vi böt ju hästar, och jag fick stoooora Cash! 
 
 

Vi började med att sitta upp (nähä??) och gud, altså shit vad hög han var, så Lisa fick slänga upp mig! :o När vi red fram kändes det lite ovnat, hade ju liksom precis suttit på lilla Lollipop, men ah, jag kände bara lite på honom och så.
Sen började bi hoppa. Vi var i två grupper, så hoppade vi bom - hinder - 1 galoppsprång - hinder - bom. Första gången smet han förbi den andra plankan, dom andra gångerna gick det iallfall lite bättre, helt okej!
Efter det hoppade vi två ett hinder, sen förlja långsidan en bit och vända upp på ett annat, och sen på ett till räcke. Första gången ju, så jag kände bara på honom och ah, han var speciell, men det gick liksom helt ok.
Det hoppade vi två gånger:
Sen hoppade vi som en bana med 5 språng (om jag minns rätt). Det gick också helt okej, avstånden kanske man kan klaga lite på, men ah, ni fattar.
 
 
 
Skrev bara lite kortfattat, men bättre med mycket bilder, ön mycket text väll, eller?:)  
Men ridpasset i sig tycker jag gick helt okej, jag var nervös och lite rädd, första gången på hästen - Storhästen..men jag ska försöka att liksom släppa "Jag kan inte rida hästen", och bara köra, så det ska nog bli bra! :D
 
 
Tack Emma, som fotade i denna gruppen också! :D
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen