Grym klass!

2012-10-19 • 20:38:56 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hejsan på er!:D

Dagen har vart.. Seg.. Sov ungefär 2 timmar inatt, och haha, när vi vaknade så var det folk som hade börjat skolan medans vi gick runt i sovkläder och borsta tänderna..;)) Men sen gick jag och Julia till vilorummet och sov i två timmar, och sen så började vi vid 11 och slutade 3, men lektionerna var inte direkt ansträngande, haha, alla var helt döda!;) När jag kom hem kollade jag på one Tree Hill och somna, och så vaknade jag vid 8 (!!) igen, av att mamma väckte mig. Men kvällen igår och natten var iallfall verkligen grym med en grym klass!

Imorgon vet jag inte vad som händer, kanske åker till min moster eller träffar en kompis eller någonting annat, men det får både ni och jag reda på imorn!

Men hejdå och ha det grymt!

Hahahah, bjuder på bilden, det där var typ inatt.. Men ibland måste man ju bjuda på sig..?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen