Grymt ridpass på underbar Eddy!

2012-10-11 • 22:02:36 / Allmänt / Kommentarer (1)

Hejsan och godkväll på er!

Ridningen idag gick faktiskt sjukt bra!! Red dressyr på Eddy. Ibörjan var han lite jobbig och jag gjorde inte tillräckligt, men efter bara en liten stund så blev han faktiskt riktigt fin och kom igång i sina bakben! Vi önskade även höstar för vi ska byta nästa gång. Önskade bara Eddy, hihi, så om jag inte får Eddy så spelar det ingen roll vem jag får.


Imorgon är det skola, sen äntligen HELG!! Efter skolan får jag se vad som händer, ska iallfall försöka ta mig ut och springa, hur tråkigt det än är..

Men nej, vi höres imorgon, hejsvejs!

Tycker ni jag ska färga röda slingor ellöööö, haha

Kommentarer
Ponnysmurfarnas ♥

Tänkte passa på att ge lite reklam för vår pågående bloggtävling om ett stalltäcke från John Whitaker med ett värde av ca 1 300:-. Bara genom att följa fyra enkla steg har du chans att vinna detta och få det här täcket, och vill inte du ha det så är det en perfekt sak att sälja eller ge bort i julklapp! :D Detta är alltså tävlingen för alla. (Sorry om du inte vill ha sådana här kommentarer) 
 http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/october/vinn-ett-stalltacke-fran-john-whitaker.html#comment


2012-10-12 // 09:05:07
Hemsida: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen