Hemma+Veckan

2012-10-07 • 17:03:33 / Allmänt / Kommentarer (2)
Hallojsan!
 
Kom precis hem från stallet, cyklade dit, behöver jag säga att det blåste..?  Var där och hjälpte till på "föreldradagen", haha, för kul att leda dom vuxna som var livrädda, då kände man sig lite modig..;))
 
Kan ta upp veckan: 
 
Måndag: Skola, Springa, ?
Tisdag: Skola, Sporrenmöte
Onsdag: Skola, Hoppgruppen
Torsdag: Skola, Rida
Fredag: Skola, Springa, ?
Lördag: ?
Söndag: Springa, ?
 
Många frågetecken, men något hittar jag väll på! Men det får ni väll reda på då.
 
 
Har fått bilder från igår också, kommer imorgon, men ni får ett litet smakprov nu:D
 
Foto: Emma Fernhagen
Kommentarer
Fanny Jaensson

är du ute och tränar 3 ggr i veckan varje vecka? :) <3

2012-10-07 // 18:30:17
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se
Fanny Jaensson

sv: Ja, min morfar jobbade med militären i sverige & sedan en massa hemligt om sveriges vapen inhandligen som gick via kungen på 60-70-talet..så dom breväxlade ibland ;) <3

2012-10-07 // 20:44:16
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen