I'm dead

2012-10-27 • 00:07:12 / Allmänt / Kommentarer (0)

Godkväll på er! Kom hem vid 11 förut och vi har hunnit duscha och lite så, kan säga att allt "blod" inte direkt var lätt att ta bort.. Men det var för kul på discot, vi körde som lite spökvandring alla samtidigt i ridhuset och barnen var fett söta och dom trodde verkligen på det, och dom trodde jag var död och blitt ett spöke, Hihi.

Ridningen gick helt okej, fick rida min bebbo Eddy! Vi red dressyrprogram och programmet var inte jättelätt direkt och speciellt inte att komma ihåg.. och det ska vi rida för domare.. Kommer ju gå bra..

Men nej, ni ska jag vara lite social med Julia, vi höres imorgon hörreni och ha det bra, Hejdå!

Lite rädda blir ni väll ändå..?


Blogg.se sammarbetar inte med bilder, så ni får se hur jag såg ut imorgon!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen