Klubbdressyr ~ 6/10-12

2012-10-07 • 12:10:10 / Allmänt / Kommentarer (1)
Red LC:1 på Eddy.
 
Red fram och så, han kändes lite halv konstig och annorlunda ibland, han blev liksom snabb i takten och så, men det kan bero på att jag hade sporrar (fast det var tur att jag hade, för han segade ihop på banan). Men han var faktiskt rätt duktig, han lyssnade bra, fast ibörjan var han "seg i munnen", liksom som om det känns som om man håller i en deg.. Men efter en stund när jag gjort många övergångar och så, så lyssnade han bra! Första gångerna i galoppen var han lite seg och så, men jag satte ihop honom rejält och då blev han väldigt fin faktiskt! :D
 
På banan var han riktigt duktig! Det var mest jag som sabbade alltihop.. Jag kan faktiskt säga att jag red helt okej på framridningen, men på banan, jag vet inte vad jag gjorde, seriöst.. Vägarna ska vi inte tala om, hahah!;) MEn han ställde upp så himlans mycket och var riktigt duktig nästan hela tiden, så jag är jätte nöjd! Varför jag red så dåligt där inne, tror jag beror på att jag blir nervös.. Måste försöka bättra mina tävlingsnerver lite;)
 
Men vi fick ihop 62,22% och kom trea!!  "Tvåan" och jag hade exakt samma procent, men hon fick ett poäng bättre än mig på "Allmänt intryck", och det är det man räknar när man får samma procent. Men riktigt nöjd och glad belv jag och är jag! :D
 
Bilder kommer!
 
Kommentarer
Fanny Jaensson

Ni var finast av alla, tyckte jag! :) <3

2012-10-07 // 13:19:47
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen