My day today and tommorow

2012-10-25 • 22:22:27 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej på er och förlåt för dålig bloggning!

Skolan var bra och chill, två lektioner och på eftermiddagen bowla vi, jag sög, men skitsamma, bättre än Engelska och SO iallfall. Efter det drog jag hem och pluggade inför proven som är imorn, sen kom mina kusiner och lite sp för att fira min lillebror och dom åkte hem vid typ nio tror jag. Sen dess har jag kollar one Tree hill..;)

Imorgon är det först skola, sen efter skolan drar jag till stallet för det är idrottssatsning. Vi ska rida dressyr och jag tror att vi skulle Lotta hästar, så har ingen aning om vem jag får, så det blir ju spännande. Direkt efter att vi ridit så har ju vi i sporren hand om discot för medlemmarna, så då äter vi tacos och lite mera! Efter discot, som slutar vid 22-23 någon gång, så följer Julia med hem och nattar hos mig. Det blir nog en bra dag imörn!

Men ah, skittråkigt och rött långt inlägg känner jag, men nu ska jag natta så vi görs imorgon, Hejdå och ha det bra!

Snygga skor jao!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen