Oct. 10, 2012

2012-10-10 • 07:38:57 / Allmänt / Kommentarer (1)

Godmorgon på er!

Vaknade för cirkus en halvtimme sen och ska åka om en kvart. Idag är det skola, en skitdag för vi har jättemånga lektioner och dom är tråkiga också.. Sen ikväll åker jag till stallet för att rida, hoppning på förmodligen Tiger!

Men herreguuud vad kallt det är!:o Så idag måste man ju ha vinterjacka, iallfall jag som är frusen av mig, och jag har inte hunnit köpa någon än så jag får ta min gamla, skämms för den är inte den finaste.., men måste man vara fin hela tiden?. Haha.

Nej, nu måste jag dra mig neråt så vi hörs ikväll om jag inte frusit ihjäl mig då!

Hejsvejs!

Bjuder dom 17 på bilden..

Kommentarer
TeamWilmaM, din nya favoritblogg

Hihi ja, det är min :D

2012-10-10 // 18:30:25
Hemsida: http://teamWilmaM.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen