Påväg till Anneli!

2012-10-29 • 09:16:19 / Allmänt / Kommentarer (0)

Godmorgon/förmiddag på er! Sover ni? Det gör jag, fast nej, det göt jag inte. Är redan påväg till min moster. Får som sagt se om jag rider, annars pyssla om Clerran. När jag kommer hem om några timmar får vi se vad jag hittar på, men någonting blir det väll iallafall.

Vad ska ni göra idag? Första "riktiga" dan på höstlovet! Helt underbart. (lite mindre underbart är att vi har ett jättestort prov nästa vecka och jag glömde boken i skolan.. Hej F!)

Men nej, ni får ha det bra såhär första dagenpå lovet, en kall dag.. Hejdå!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen